Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2012 18:55 - Лицемрение
Автор: danitoo Категория: Други   
Прочетен: 2244 Коментари: 7 Гласове:
4



Лицемерието стои пред мен, усмихвайки се ехидно доволно...Аз се правя, че му вярвам - то си мисли, че ме лъже. Изродеността на егоцентричното му съществуване и силната му обвързаност с интереса като самоцелно постижение на побъркания меркантилен битовизъм му дава  онази фалшива и омаскарена представа за зрялост и реализъм, с която се опитва да пресова всичките ми истини, стремейки се да изцеди от тях всяка  капчица кървава вяра от всяка жилчица идеализъм или романтицизъм, или и двете заедно, които все още съставляват част от човешкото ми същество, искайки да ги натика в общия бъркоч на уж смисленото, но често пъти  недостойно съществуване на „разумния“ човек, наречено борба за потъпкване на чувството за собствената си малоценност, посредством статуси и предметни принадлежности, които актуално се използват за постигане на външна сигурност при силно изявена вътрешна несъстоятелност.
Коя инстанция, по дяволите, си мислиш, че си ти жалко Лицемерие, та да ми налагаш абсурдните си условия и правила за социално издържано поведение, та да ме зомбираш с безсмислени умозаключения и клиширани истини с престорената си добродетелност и виртуозната си демагогия?! Нима си мислиш, че можеш да ме моделираш, според потребностите на твоя ден?! Самонадеяно и с инатско самочувствие твърдиш, че ме учиш да стъпя здраво на земята, когато единствено се опитваш да ме изравниш с нея. Знаеш ли, взе да ми писва от теб! Върви на майната си или където си щеш! Няма да надяна твоята маска - ти крий под нея съсухреното си лице, моето е просто красиво...







Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. evrazol - Браво!
09.05.2012 19:54
Сега лицемерието е оставено на собствената си злоба. То никога няма да ти прости, а ако го направи, все пак, ще бъде единствено с цел да си отмъсти.
Има неща на които е опасно да обръщаш гръб:)))
цитирай
2. mt46 - Поздрав
09.05.2012 20:46
за добрите размисли, Дани!...
цитирай
3. stix - Бъди каквато искаш, никой никого не ...
14.06.2012 12:13
Бъди каквато искаш, никой никого не може да промени...

Лично аз мъчително се старая да заприличам на света в който живея (да се впиша) макар, че може да е късно, но ще се пробвам...
цитирай
4. danitoo - Недей!!!!!!!!!!!!!!!!
14.06.2012 21:15
stix написа:
Бъди каквато искаш, никой никого не може да промени...

Лично аз мъчително се старая да заприличам на света в който живея (да се впиша) макар, че може да е късно, но ще се пробвам...


Истински хубава вечер!
цитирай
5. danitoo - Много закъснях,
14.06.2012 21:24
но благодаря и на двама ви!

Чудна вечер!
цитирай
6. batogo - Поздравления...
09.11.2012 15:17
за точната мисъл и изказ, и за откровенното чувство спрямо това проклето, алчно и ревниво зло куче - лицемерието. Хубав, светъл ден!
цитирай
7. danitoo - Благодаря!
23.11.2012 14:52
batogo написа:
за точната мисъл и изказ, и за откровенното чувство спрямо това проклето, алчно и ревниво зло куче - лицемерието. Хубав, светъл ден!


Всичко добро!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danitoo
Категория: Други
Прочетен: 105629
Постинги: 63
Коментари: 198
Гласове: 539
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930