Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2011 01:14 - Без - д - умие
Автор: danitoo Категория: Други   
Прочетен: 1423 Коментари: 5 Гласове:
5

Последна промяна: 24.10.2011 01:33


Пишех нещо и щях да го публикувам, но се отвлякох в друга посока. Сега то си стои в „чернови“, а на мен ми се пуши. Кой по дяволите, ме накара да откажа цигарите? Има моменти, в които само вредните ти навици могат да те разберат. Но като няма цигари, ще трябва да пиша - буквите ми също ме разбират, макар че не е същото, изобщо не е същото...
Давам си сметка, че едва ли някой го интересуват умопобърканите търсения и намирания на Даниела по теми без обществено значение, но тъй като блогът си е мой, ще се наложи да ме изтърпите, освен ако не предпочетете да си отидете.
Гледам думата „чернова“ и си мисля за нея. Тук е лесно. Кажеш нещо не на място - триеш го. Напишеш нещо, което не ти звучи напълно убедително - пращаш го в „чернови“ с надеждата в друг момент да те осени Просветление Свише. Блогът е място напълно изчистено от грешки и неловки изказвания, които да те накарат да се почувстваш като пълен идиот. Животът обаче, е място, където „чернови“ няма, където всичко се записва само веднъж и остава архивирано в паметта на другите. Умението да се общува свободно, хладнокръвно и точно премерено е качество, което не всеки успява да култивира, защото ние  сме  подвластни на емоциите си, които  често пъти  говорят или мълчат заради нас. Човек никога не е готов да реагира адекватно на онова, което идва изневиделица, дори и когато е очаквано. Знаеш какво да кажеш, докато нещата са фантазия, а станат ли реалност започваш да си „гълташ граматиката“. Искаш да кажеш много неща, а думите засядат в гърлото ти, където в същото време се намира и сърцето ти и в крайна сметка изпадаш в едно леко объркано, невротично състояние на зашеметяване (изразът май е, че се „чувстваш като ударен с мокър парцал“).Получава се ситуация на емоционално безумие, което се проявява като бездумие. Точно тук им е мястото на цигарите, но уви вече не пуша!



Тагове:   реч,   глас,   комуникация,   писане,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Здравей, Дани!
24.10.2011 23:04
И в живота има "чернови", неща, които са поправими... А цигарите не помагат в случая. Аз пуша, но не винаги намирам точните думи, верния подход...
Лека вечер и спокойна нощ! :)
цитирай
2. danitoo - Привет, Марине!
25.10.2011 22:26
„Черновите“ в живота са истински шедьоври - подсказаха ми го едни минзухари по никое време. Цигарите...от тях вече имам все по-малка нужда. Прав си.
Лека нощ и успешно утре!
цитирай
3. mt46 - Добро утро, Дани!
26.10.2011 08:24
Знаеш ли, и аз видях жълти минзухари - изненадаха ме...
Приятен, светъл ден! :)
цитирай
4. danitoo - Наистина ли!?
26.10.2011 11:41
Твоите къде ги видя, Марине?

Слънчев ден...нищо, че е облачно!
цитирай
5. mt46 - Да, наистина -
26.10.2011 21:43
няколко туфи по десетина... В двор на роднини... Дори си откъснах пет...
Лека вечер и нощ, Дани! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danitoo
Категория: Други
Прочетен: 105623
Постинги: 63
Коментари: 198
Гласове: 539
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930