Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2011 16:55 - Под съмнение - метафизичен закон
Автор: danitoo Категория: Други   
Прочетен: 810 Коментари: 0 Гласове:
1





    Душата ми е извор на противоречия, животът ми - сцена на тяхното проявление. И няма как да е иначе, дуализмът е част от моята хуманност. Задавам въпроси, търся отговори,  усъмнявам се във верността им, когато ги получа и отново започвам да питам.
    Винаги са ме вълнували темите, свързани с онази тайнствена и чудесна част от нас, наречена душа. Интересувам се от действието на тази скрита наша същност в материалния свят. Иска ми се да напиша наръчник, със заглавие „Душата – принцип на действие и начин на употреба“, но за съжаление такъв подход едва ли е възможен, когато говорим за чувства, емоции, усещания, за един необятен и различен за всеки човек свят.
    Точно поради тази причина ме учудва сигурността и самочувствието на хората, пишещи по тези въпроси. Говоря, по-специално, за Закона за привличането, който толкова много ни лансират. Казват, че човек сам определя събитията в живота си, дават ни готови рецепти за постигане на всичко желано, показват ни преуспели и щастливи хора. Всичко това е чудесно,  но къде е научният фундамент за тези твърдения? Квантовата физика тепърва „прохожда“, борави по-скоро с хипотези, отколкото със закони, а пък се бълва море от литература по темата и всички  автори претендират за компетентност и достоверност.
    Питам се съществува ли този закон наистина, работи ли по посочената схема, или просто се прави индустрия от експлоатацията на една идея?
    За да си дам отговор на тези въпроси предпочитам да предприема едно лично пътешествие навътре в себе си, вглеждайки се в собствения си живот и в живота на онези, които ме заобикалят,споделяйки наблюденията си в това пространство.
   Всеки ден се будя с ясната убеденост, че съм част от разточителното великолепие на Вселената, но не ми се ползват чужди истини, искам да открия своите.
   
   



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danitoo
Категория: Други
Прочетен: 105546
Постинги: 63
Коментари: 198
Гласове: 539
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930