Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2011 17:16 - Цяла
Автор: danitoo Категория: Други   
Прочетен: 2391 Коментари: 9 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отново съм аз - различна, но цяла. Събувам обувките на токчета - достатъчно висока съм и без тях. Събличам дрехите, които пристягат с тяхната ненужна деловитост - достатъчно дълго ги носих. Избърсвам грима и сълзите от очите си - достатъчно много го размазах... Обличам си тениска, дънки и свивам косата в небрежен кок - днес ще бъда естествена. Слагам слушалки в ушите си - днес ще слушам само моята музика. Посягам към слънчевите очила, но се отказвам да ги взема - днес слънцето ще види очите ми. Готова съм вече и...тръгвам безцелно, но с ясна посока. Навън се случват чудеса, свят пъстър и шумен с дървета, цветя, море и топлина. Вървя си в крачка с ритъма на музиката и се усмихвам на тази жива картина. Хора минават покрай мен - едни ми връщат усмивка, други ме заглеждат любопитно. Суетата започва да гали егото ми и ми става приятно, че правя впечатление, но...само за момент, защото в следващия се усещам, че съм започнала да пея на глас. Хваща ме срам - аз се имам за интересна, а хората ме помислили за луда. Голяма работа! И без друго се разминавам с лица, които никога повече няма да срещна, а дори и да не е така - какво ли значение има? От врема на време човек трябва да си позволява своеволието да бъде малко откачен!
 Стигам до парка и вадя от торбичката вчерашен хляб. Наоколо, като по сигнал, започват да прехвърчат гълъби, патета се тътрузят наблизо, идват и някакви нови пилета. Пръсвам трохичките от моето вчера, гледам как съществата започват да се хранят и се чувствам необяснимо щастлива. Започвам да разбирам, че това, което съм получила преди, трябва да го дам сега, за да остане по някакъв начин и след. В този проницателен момент на спокоен екстаз си давам сметка, че всичко, което ми е нужно е тук и сега с мен и в мен. Човек започва да бъде щастлив, когато реши да бъде щастлив. Щастието не живее в хора и събития, те не са негов първоизточник, а само следствие от онова генетично заложено вътрешно усещане за цялост, за пълнота, за единство, което може да бъде експериментирано само в мистерията на съзнателното ни отделяне от заобикалящата среда, докато се намираме в нея. Нещата, идващи отвън май са само страсти - силни, всепоглъщащи, преобъркващи, но все пак...страсти, утихващи неминуемо и кратко след като бъдат разпалени.
Днес съм цяла в свободата да бъда себе си, цяла в щедростта на изсипаната благодат, цяла в осъзнаването на мига. Хората може и да имат право - сигурно не съм съвсем наред с главата, но съм щастлива, невероятно щастлива!





Тагове:   щастие,   частно,   цяло,   разходка,   дрехи,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Радвам се,
07.10.2011 17:36
че си щастлива!... Може би си... изключение... :)
цитирай
2. danitoo - Или...
07.10.2011 17:40
щастлива по изключение...
Поздрави!!!
цитирай
3. vahisht - За да не е ...
08.10.2011 08:53
изключение, поздрав с една от най-любимите ми песни за Щастието:
http://www.youtube.com/watch?v=iMKsmXPYG20
"....вкусът на щастието е една топла усмивка"
:))))
Поздрави!!!
цитирай
4. pcelata - Да бъдеш себе си!
08.10.2011 09:03
Свободата означава да
чустваш това,което
сърцето ти желае,
независимо от мнението
на околните.
цитирай
5. danitoo - Oпределено има „вкус на щастие“ тази песен.
08.10.2011 12:36
vahisht написа:
изключение, поздрав с една от най-любимите ми песни за Щастието:
http://www.youtube.com/watch?v=iMKsmXPYG20
"....вкусът на щастието е една топла усмивка"
:))))
Поздрави!!!

Усмихнахте ме! Поздрави!
цитирай
6. danitoo - Да правиш това, което сърцето ти желае,
08.10.2011 12:53
pcelata написа:
Свободата означава да
чустваш това,което
сърцето ти желае,
независимо от мнението
на околните.


независимо от мнението на околните и независимо от това, че може и да сгреши.
Хубав ден!
цитирай
7. moliv67 - точно тази песен
10.10.2011 21:54
но?!
цитирай
8. danitoo - Но...
11.10.2011 01:05
moliv67 написа:
но?!


знам ли...?!
цитирай
9. moliv67 - http://www.youtube.com/watch?v=KkMu9nhK2wM&feature=autoplay&list=FLRJ-QCUuBvPSFSW7TSbPaDg&lf=plpp&playnext=8
16.10.2011 21:13
та знае ли някой
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danitoo
Категория: Други
Прочетен: 105595
Постинги: 63
Коментари: 198
Гласове: 539
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930