Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2011 04:53 - Заради кестените
Автор: danitoo Категория: Други   
Прочетен: 1189 Коментари: 3 Гласове:
5



Години назад. Септември, на финала на лятната ваканция се връщам се у дома. Липсваше ми моята стая, липсваха ми... най - вече прозорците, гледащи към училищния двор. Доближавам се до тях и широко ги разтварям. Дишам -  аромат на есен, слушам - булевард  „Сливница“  боботи нещо, гледам - махат ми кестените за добре дошла. Приятно топло е, приятно спокойно е - все още няма уроци. От време на време усещам леко възбуждащо трепкане точно под лъжичката - едно странно смесено чувство на нервност и очакване... Важното е, че пред мен са те,  разлистени в последните дни на своето багрилно тържество, те - кестените...
Аз и досега потръпвам в онова блажено чувство щом видя кестен. Този чудноват, интимен момент от юношеството, някак се е вкоренил в мен и, без да искам, все търся да открия някое дърво където и да съм. Затова толкова упорито гледах и тук  за него. Доста улици  трябваше да пребродя, за да разбера,че не мога да намеря дърво, което не вирее в тази почва. Без повече отлагане, без малодушни оправдания, е време да потегля „напред в миналото“, носейки със себе си багажа на изминалите девет години, но радостно окрилена от свежестта, която лъха с есента...
Сега почти е септември и на финала на една (не)сбъдната мечта аз пак се връщам у дома, в търсене на моите кестени. Питам се дали ще са си още там?



Тагове:   дом,   назад,   Кестен,   решение,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vahisht - Аз и досега потръпвам....
08.09.2011 05:46
Откога не съм я чувал...:) Чудесно !
Поздрави , усмивки и... :
http://www.youtube.com/watch?v=20dgEOy7e0s

цитирай
2. danitoo - Kак да ти благодаря...
08.09.2011 06:00
vahisht написа:
Откога не съм я чувал...:) Чудесно !
Поздрави , усмивки и... :
http://www.youtube.com/watch?v=20dgEOy7e0s


Страхотна песен, поздрави и от мен!
цитирай
3. moliv67 - човечетата .....
12.09.2011 23:49
толкова бели искрички, наденати на стебло от приягелство
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danitoo
Категория: Други
Прочетен: 105615
Постинги: 63
Коментари: 198
Гласове: 539
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930