Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2011 16:47 - Коментиран блог - добър блог. Що за глупост е това?
Автор: danitoo Категория: Други   
Прочетен: 2494 Коментари: 11 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Напоследък ме занимава една тема и понеже чета това - онова из чуждите блогове, започвам да си изграждам собствена теория по отношение на блоговете без коментари или по - точно на блоговете с много коментари.
   Липсата на изказвания е признак за качество на блога - хората винаги се въздържат да дават мнения за неща, които не разбират от страх да не би да се изкажат неподготвени, че после е един срам... Едни от най-добрите блогове често остават да си висят самотно в публичното пространство - оказва се, че засягат въпроси, засягащи малцина.
    Хората пишат , когато дадена публикация не им харесва и в опит да задоволят състезателния си хъс и мания за оригиналност, се опитват да наврат нейния автор в „миша дупка“. Коментари се пишат и, за да не се остане по-назад от останалите. Гледа някой си, че другите пишат - пише и той. Има и вариант, в който дадена публикация се радва на мнения, защото отнякъде я лансират като популярна и ние нали си имаме стаден инстинкт - водят ни лесно накъдето си искат. И накрая, коментират се пошли публикации, без съдържание, около които се формира някаква клюкарийка, някаква интрижка - пресъздава се модела на „ Big brother“, за съжаление.
   Така че, въобще не виждам знак за равенство между коментирана публикация и качествена такава. Онова, което наистина докосва сърцето, обикновено е незабелязано, то скромно си стои без да иска нищо, без да търси слава, без излишна показност. А пък ако някой случайно вземе, че го открие, има шанс да се постави  началото на един искрен, прям и конструктивен разговор.
     Целта ми не е да поставям всички коментирани или не блогове под общ знаменател. Всяко правило си има  изключения - попадала съм на толкова скучни публикации, за които не си струва да се губи време в писане на мнения, както и на някои интересни теми, предизвикващи всеобща дискусия. Но, в общи линии, схемата ми се струва такава - виртуалното пространство не е по-различно от реалното.


Тагове:   блог,   мнение,   публикация,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valsodar - Не е съвсем така. Коментари освен от ...
28.08.2011 21:13
Не е съвсем така.
Коментари освен от простаци се пускат и от свестни хора, с които дискусията може да се превърне в истинско удоволствие.
Коментара, това е обратната връзка към автора от аудиторията му.
Поне на мен, те са ми били в голяма полза, когато съм искал да проверя доколко правилно съм изложил тезата си и доколко логични и правдиви са аргументите ми към нея. Нерядко съм ревизирал свои възгледи, когато насреща съм имал опонент с по-добри доводи от моите. Така че... наистина не е добре всичко да се слага под общ знаменател.
цитирай
2. tutankhamon661 - danitoo
28.08.2011 23:11
Коментарите действително нямат значение. Не знам защо някои са изпаднали в заблуда. Това важи с още по-голяма сила за blog.bg, защото някои ползват сайта като скайп - емотикони и едносрички. Така понякога трупат десетки "ценни" коментари. Значи не може да е определящо.
цитирай
3. moliv67 - здравей!
28.08.2011 23:27
предполагам, че всеки присъстващ си има своите мотиви.
лично, плямпам , каквото усещам... и не ме касае дали е фамозно обработено.... признавам си, че тъпча в едно и също местенце. точките да ги търсят лакомите.
ХУБАВО ЛИЛАВО ТИ ЖЕЛАЯ! нищо, че не е на мода, вече..... но много хора го обичат, .......все още.!
цитирай
4. danitoo - Хей, здравей!
29.08.2011 03:19
moliv67 написа:
предполагам, че всеки присъстващ си има своите мотиви.
лично, плямпам , каквото усещам... и не ме касае дали е фамозно обработено.... признавам си, че тъпча в едно и също местенце. точките да ги търсят лакомите.
ХУБАВО ЛИЛАВО ТИ ЖЕЛАЯ! нищо, че не е на мода, вече..... но много хора го обичат, .......все още.!

На това разчитам. БЛАГОДАРЯ ТИ!
цитирай
5. danitoo - Съгласна съм с теб, Valsodar
29.08.2011 03:35
valsodar написа:
Не е съвсем така.
Коментари освен от простаци се пускат и от свестни хора, с които дискусията може да се превърне в истинско удоволствие.
Коментара, това е обратната връзка към автора от аудиторията му.
Поне на мен, те са ми били в голяма полза, когато съм искал да проверя доколко правилно съм изложил тезата си и доколко логични и правдиви са аргументите ми към нея. Нерядко съм ревизирал свои възгледи, когато насреща съм имал опонент с по-добри доводи от моите. Така че... наистина не е добре всичко да се слага под общ знаменател.

Говерех по-скоро за общия случай, онова което бие на очи като се „поразходи“ човек из блога. Просто не съм съгласна да се заклеймяват блогове без коментари като „втора категория“. Както сам казваш, както аз се подсигурявам в тази публикация - винаги има място за изключения.
цитирай
6. danitoo - Tutankhamon661,
29.08.2011 03:50
tutankhamon661 написа:
Коментарите действително нямат значение. Не знам защо някои са изпаднали в заблуда. Това важи с още по-голяма сила за blog.bg, защото някои ползват сайта като скайп - емотикони и едносрички. Така понякога трупат десетки "ценни" коментари. Значи не може да е определящо.


всичко зависи от това, кой какво търси тук. Успешна седмица ти желая!
цитирай
7. batogo - Обективно и точно. Подкрепям те.
29.08.2011 12:57
Обективно и точно. Подкрепям те.
цитирай
8. mt46 - Да,
29.08.2011 13:02
не всички "най-коментирани" и "най-популярни" постинги са стойностни, качествени... Мъчно ми става, когато попадна на силна творба без нито 1 коментар, без нито 1 глас...
цитирай
9. virtu - Дани , има много хубави блогове с малко посещения и съвсем без коментари !
01.09.2011 15:29
Това е без значение , защото рано или късно , този който се интересува от това , ще го намери.
Освен това теми , извън злободневието не са много търсени , което не намалява тяхното значение , защото може да са фундаментални !
Все пак познаваме доста от блогерите , знаем при кого е интересно , кой ще ни заинтригува и си ги избираме по симпатии. Така е . А новите блогери по-трудно откриваме. Аз вече съм запълнила своя лимит от любими блогове и как да включа твоя ? Трябва да изтрия някой друг блогер !
Усмивка !
цитирай
10. danitoo - Aн, благодаря за милите думи! Радвам се, че дрънканиците ми ти харесват - пиша от сърце!
02.09.2011 01:08
Аз още не съм запълнила моя и с удоволствие ще те включа в „любими“. Това за петела е уникално. Тъкмо преди време гледах кокошките в парка и си виках: „Даниело, Даниело, като те гледам така много ми приличаш на тия кокошки...“
Поздрави!
цитирай
11. virtu - Дани , самоиронията е хубаво качество !
02.09.2011 19:59
Мен ме интересува повече вътрешният мир на човека , независимо как се представя , в смисъл дали публикува свои неща или взима готови клипове .
Вълнуват ме неговите мисли и емоции и не толкова изкуството да борави с думи .
:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danitoo
Категория: Други
Прочетен: 105111
Постинги: 63
Коментари: 198
Гласове: 539
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031